استفاده از هدایای تبلیغاتی برای تقویت روابط با مشتریان

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای تقویت روابط با مشتریان

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش آگاهی از برند، هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به هر محصولی اشاره دارد که نام برند و لوگوی شرکت شما بر روی آن چاپ شده و به صورت رایگان در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌گیرد. در این روش تبلیغاتی نیاز به صرف بودجه زیادی نخواهید داشت و شرکت‌های کوچک‌تر با بودجه محدود هم قادر به استفاده از آن خواهند بود. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی و معرفی چند محصول برتر تابستانی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانی

هدایای تبلیغاتی می‌توانند نقش پر رنگی در محبوبیت یک برند ایفا کنند، خصوصا اگر هدیه ارائه شده به مشتریان کاربردی باشد. هدایای تبلیغاتی تابستانی پتانسیل بالایی در آگاهی برند داشته و با قیمت مناسب می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. برای اثر بخشی بهتر هدایای تبلیغاتی معمولا توصیه می‌شود که با توجه به مناسبت خاص یا فصل هدیه‌ای کاربردی انتخاب کنید. اگر در فصل تابستان اقدام به ارائه محصولی کنید که با فصل گرما سازگاری دارد، تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب خود خواهید گذاشت.

هدایای تبلیغاتی تابستانی علاوه بر جذب مشتریان جدید به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان فعلی خود را نیز حفظ کنید. هر برندی برای پیشرفت نیاز دارد که مشتریان خود را راضی نگه دارد و با ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان قدیمی، می‌توانید وفاداری آن‌ها را کسب کنید. این کار نشان دهنده قدردانی شما نسبت به این افراد بوده و تاثیر بسیار خوبی در رشد برندتان دارد.

بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی

از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرد اما چندین هدیه وجود دارد که برای ارائه در فصل تابستان بهتر خواهند بود. در این بخش به معرفی این هدایا می‌پردازیم.

پیراهن تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی، پیراهن است. پیراهن فضای زیادی برای چاپ لوگو و شعار برند در اختیارتان قرار داده و برخی از آن‌ها به عنوان بیلبوردهای کوچک یاد می‌کنند. هیچ محدودیتی در استفاده ازپیراهن تبلیغاتی وجود نداشته و همه افراد در هر سنی، می‌توانند آن را بپوشند. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی باید دو موضوع را در نظر بگیرید، کیفیت پیراهن و طرح آن. اگر پیراهن تبلیغاتی شما شکل ظاهری جذابی نداشته باشد، مشتریان علاقه‌ای به پوشیدن آن پیدا نمی‌کنند و بازدهی کمپین تبلیغاتی کاهش می‌یابد.

پیراهن تبلیغاتی
پیراهن تبلیغاتی

کیف خرید تبلیغاتی

یکی از هدایای کاربردی و قیمت مناسب برای تمام فصول، کیف خرید است که با قیمتی مناسبی می‌توان آن را خریداری کرد. کیسه‌های خرید با محیط زیست سازگار بوده و نشان می‌دهد که به دنیای اطراف خود اهمیت می‌دهید. علاوه بر آن برای چاپ طرح یا لوگو سطح زیادی دارد، در نتیجه امکان چاپ هر طرحی وجود خواهد داشت.

عینک آفتابی تبلیغاتی

برای محافظت پوست در برابر نور خورشید در روزهای آفتابی، عینک هدیه‌ای ایده‌آل است. اگر در تابستان قصد مسافرت دارید، برای قدم زدن در کنار ساحل عینک آفتابی کاربرد دارد. کمپانی شما با ارائه عینک آفتابی تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات گسترده، به مشتریان نشان می‌دهد که برای سلامتی آن‌ها ارزش قائل است.

عینک آفتابی تبلیغاتی
عینک آفتابی تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکرها از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی در تمام فصول هستند که در فصل تابستان هم می‌توان از آن‌ها برای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرد. در فصل تابستان رویدادهای اجتماعی برگزار می‌شود که در این رویدادها می‌توان از اسپیکرها نهایت بهره را برد. برای خرید اسپیکر نیاز به صرف هزینه بیشتری نسبت به هدایایی مانند کیف خرید است اما طول عمر بیشتری داشته و می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد.

بطری آب تبلیغاتی

در فصل تابستان هیچ هدیه‌ای بهتر از بطری آب تبلیغاتی نیست. بطری آب هدیه‌ای عالی برای قرار گرفتن در معرض دید افراد بوده و می‌توان آن‌ها را در طول روز همراه خود برد. برای اینکه به بهبود تصویر برند خود کمک کنید، بهتر است از محصولاتی با کیفیت و سازگار با محیط زیست استفاده کنید.

بطری آب تبلیغاتی
بطری آب تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی

برای روزهای ساحلی و کمپینگ، همراه داشتن یک حوله تبلیغاتی از واجبات است. اگر این حوله توسط برند شما به مشتریان هدیه داده شود، تاثیر بسیار خوبی بر ذهن آن‌ها داشته و از سمت دیگر وظیفه تبلیغاتی خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. حوله‌ای انتخاب کنید که از پنبه تولید شده و رنگ بندی جذابی هم داشته باشد.

اگر برای انتخاب هدایای تبلیغاتی تابستانی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در مجموعه راسا گیفت به شما کمک خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *