مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی در رستوران‌ها

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی در رستوران‌ها

اگر قصد دارید در آینده رستوران یا غذاخوری بزرگی افتتاح کنید و در حال برنامه ریزی برای خرید تجهیزات مورد نیاز آن هستید، نباید از ماشین ظرفشویی صنعتی غافل شوید. ماشین ظرفشویی صنعتی در هر چرخه می‌تواند حجم زیادی از ظروف را شست و شو داده و در مدت زمان کوتاهی همه ظروف را خشک شده تحویل دهد. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی در رستوران خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی در رستوران‌ها

به عنوان شخصی که با بودجه محدود به دنبال خرید مهم‌ترین تجهیزات رستوران هستید، ماشین ظرفشویی صنعتی یک انتخاب مهم و کاربردی تلقی می‌شود. این ماشین می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد از جمله:

  • باعث افزایش سرعت شست و شوی ظروف می‌شود. شستن ظروف با دست نیاز به وقت زیادی خواهد داشت و گاهی اوقات سرعت سرو غذا را نیز کاهش می‌دهد اما با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، در هر ده دقیقه حجم زیادی از ظروف تمیز شده و می‌توانید غذای بیشتری برای مشتریان خود آماده کنید. این دستگاه برای رستوران‌های شلوغ که روزانه پذیرای مهمانان زیادی هستند یک دستگاه بسیار کاربردی و مهم خواهد بود.
  • به نیروی کار کمتری نیاز خواهید داشت. برای شستن ظروف کثیف با دست باید دو الی سه نفر استخدام کنید که ظروف کثیف را برای شما تمیز کنند اما در صورت خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، نیازی به استخدام این نیروی انسانی نخواهد بود یا می‌توانید از آن‌ها برای خدمات دهی بهتر استفاده کنید.
  • باعث صرفه جویی در هزینه‌های رستوران خواهد شد. اگر برای شستن ظروف به ماشین ظرفشویی صنعتی خود تکیه کنید، در هزینه‌های رستوران صرفه جویی خواهد شد. با خرید این دستگاه نیازی به استخدام نیروی کار نخواهید داشت که نتیجه آن صرفه جویی در هزینه‌های ماهانه رستوران است.
  • با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی در مصرف آب صرفه جویی خواهید کرد. در شستن دستی ظروف حجم زیادی آب هدر خواهد رفت اما ماشین ظرفشویی صنعتی با کمترین میزان آب، تمام ظروف را تمیز می‌کند.
  • کیفیت خدمات رسانی رستوران را بهبود خواهد بخشید. در شست و شوی دستی ظروف، امکان باقی ماندن لکه آب وجود دارد اما در شستن با ماشین ظرفشویی، تمام لکه‌های سخت و چربی‌ها به خوبی پاک خواهند شد در نتیجه کیفیت خدمت رسانی رستوران‌تان افزایش خواهد یافت و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

برای نصب ماشین ظرفشویی صنعتی در رستوران چند مدل مختلف در بازار وجود دارد که بسته به شرایط محیط کاری خود می‌توانید متناسبت‌ترین مدل را انتخاب کنید:

  • ماشین ظرفشویی ریلی: اگر آشپزخانه بزرگی داشته و در طول روز ظروف کثیف زیادی دارید، ماشین ظرفشویی ریلی بهترین انتخاب خواهد بود. با این ماشین می‌توان در هر چرخه 1200 بشقاب را تمیز کرد و در هر عرض ده دقیقه آن‌ها را خشک شده تحویل گرفت. برای نصب ماشین ظرفشویی ریلی به فضای نسبتا زیادی نیاز دارید، به همین دلیل نمی‌تواند انتخاب خوبی برای رستوران‌های کوچک یا متوسط باشد.
  • ماشین ظرفشویی هود تایپ: در رستوران‌های متوسط و کوچک، ماشین ظرفشویی هود تایپ بهترین گزینه است. این ماشین ابعادی مشابه ماشین‌های ظرفشویی خانگی داشته و مصرف آب آن فوق العاده کم است که این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه‌های مصرف آب خواهد شد و از سمت دیگر به محیط زیست کمک زیادی می‌کند.
  • ماشین ظرفشویی زیرکانتری: در فست فودی‌ها، رستوران‌های کوچک و آشپزخانه‌هایی که فضای خاصی برای نصب ماشین ظرفشویی وجود ندارد، نوع زیر کانتری انتخاب مناسبی خواهد بود. این ماشین ظرفشویی فضای کمی برای نصب نیاز داشته و می‌توان آن را در کنار سایر کابینت‌ها نصب کرد.
  • ماشین ظرفشویی شیشه شوی: برای شستن ظروف شیشه‌ای حساس و لیوان‌ها از ماشین ظرفشویی شیشه شوی استفاده می‌شود که با فشار آب ملایم مانع از آسیب دیدن ظروف می‌گردد.

پیشنهاد نویسنده: در وبسایت سلکو تجهیز مقالات زیادی جهت راهنمایی شما کاربران عزیز ارائه شده که با مطالعه این مقالات از جمله راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی صنعتی میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *