معرفی دستگاه سیخ شور برای رستوران ها

دستگاه سیخ شور

یکی از تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی که می‌تواند کمک زیادی به سرو سریع‌تر غذا کند، دستگاه سیخ شور است. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، از آن برای تمیز کردن باقی مانده غذا بر روی سیخ‌های کباب و جوجه استفاده می‌شود. در کنار ماشین ظرفشویی مخصوص رستوران از دستگاه سیخ شور در هتل‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و کباب پزی‌ها کمک می‌گیرند تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود. چنانچه شست و شوی سیخ‌های کباب بر عهده نیروی انسانی گذاشته شود، وقت زیادی از آن‌ها خواهد گرفت و ممکن است تمیز کردن آن‌ها هم به خوبی انجام نگیرد.

انواع دستگاه سیخ شور صنعتی

 دستگاه سیخ شور صنعتی بسته به عملکرد خود در دو دسته جای می‌گیرد:

  • دستگاه سیخ شور صنعتی اتوماتیک: فرآیند شست و شوی سیخ در این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام گرفته و نیاز به دخالت نیروی انسانی نخواهد بود. در این دستگاه یک شیر تخلیه نصب شده تا پس از اتمام شست و شو، آب کثیف از دستگاه خارج شود. با کمک این دستگاه می‌توانید در هر چرخه 20 دقیقه تعداد 300 سیخ را تمیز کنید. بدنه دستگاه سیخ شور اتوماتیک را از فولاد ضد زنگ می‌سازند تا در برابر عوامل بیرونی مقاوم بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد. همچنین این دستگاه دارای یک عایق صداست تا آلودگی صوتی در محیط آشپزخانه ایجاد نکند. پس از اتمام چرخه، دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد و از سطح بالایی آن می‌توان به عنوان میز استفاده کرد.
  • دستگاه سیخ شور صنعتی حلزونی: در دستگاه سیخ شوی حلزونی، عملیات شست و شوی سیخ‌ها به صورت دورانی انجام خواهد گرفت. این دستگاه فضای بسیار کمی در آشپزحانه را اشغال کرده و برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ مناسب است. مصرف آب در مدل حلزونی کمتر بوده و باعث صرفه جویی در هزینه‌های مجموعه می‌شود. برای اینکه حمل و نقل دستگاه سیخ شور راحت باشد، در زیر آن چند چرخ قرار گرفته است تا جابجایی آن سریع و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد. در صورتی که بخواهید سیخ شور را در یک مکان ثابت کنید، می‌توانید از قفل‌های قرار گرفته بر روی چرخ‌ها کمک بگیرید.
دستگاه سیخ شور

معرفی دو مدل پر فروش دستگاه سیخ شور

دستگاه‌های سیخ شور در انواع مختلفی تولید می‌شوند اما در این بخش به معرفی دو مدلی خواهیم پرداخت که پاسخ گوی نیاز انواع رستوران‌ها خواهد بود.

  • سیخ شور مدل 65: یکی از بهترین مدل‌های سیخ شور با مصرف آب پایین و سرعت بالا، سیخ شور مدل 65 است که از آن می‌توان برای شستن سیخ‌های کبابی با طول 65 سانتی متر استفاده کرد. در هر ساعت می‌توانید تعداد زیادی از سیخ‌های کباب را با کمک این مدل شست و شو داده و سرعت سرو غذا را تسریع بخشید.
  • سیخ شور مدل 75: چنانچه سیخ‌هایی که برای کباب استفاده می‌کنید، طولی معادل 75 سانتی‌متر دارند، این دستگاه برای شما مناسب خواهد بود. تمام عملیات شست و شو در این مدل به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت و نیازی به دخالت نیروی انسانی مجموعه نیست.

این دستگاه‌ها با بهترین متریال ممکن ساخته می‌شوند تا در برابر عوامل بیرونی مقاوم باشند و بتوانند برای مدت زمان طولانی، بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهند. برای خرید بهترین مدل دستگاه سیخ شور می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *