شیلنگ آب معمولی چیست و چه کاربردی دارد؟

شیلنگ آب معمولی

شیلنگ آب معمولی یک لوله تو خالی و انعطاف پذیر است که از آن برای انتقال آب استفاده می‌کنند. شیلنگ‌های معمولی آب دارای ظاهری استوانه‌ای شکل بوده و سطح مقطع آن‌ها دایره‌ای شکل است. برای ساخت شیلنگ هم بسته به کاربرد آن از متریال‌های لاستیک، پی وی سی، پلی اتیلن و پلی اورتان کمک می‌گیرند و هر شیلنگ با قطر و اندازه خاصی تولید می‌گردد.

 شیلنگ‌های آب معمولی در قسمت‌های مختلفی از زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای آب دادن به باغچه و درختان، شستن محوطه، انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر و … از شیلنگ آب معمولی بهره می‌بریم. عمده کاربرد شیلنگ آب معمولی را می‌توان شست‌و‌شو و آبیاری باغچه و باغ دانست.

هنگام خرید شیلنگ آب معمولی باید به ویژگی‌ها و جنس آن توجه کنید، به طور مثال شیلنگی که برای شستن قسمتی از خانه یا حیاط در نظر می‌گیرد باید در مقابل نور آفتاب و عوامل محیطی دیگر مقاوم باشد. اگر از جنسی بی کیفیت استفاده کنید، شیلنگ در عرض چند روز کارایی خود را از دست خواهد داد.

قیمت شیلنگ آب معمولی

جنس مواد بکار رفته در ساخت شیلنگ آب معمولی تعیین کننده قیمت نهایی آن خواهد بود. هر چه متریال مورد استفاده با کیفیت‌تر باشد، طبیعتا قیمت آن شیلنگ هم افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر جنس شیلنگ، اندازه و قطر آن هم حائز اهمیت است؛ شیلنگ‌ها با ضخامت‌ها و قطرهای مختلفی تولید می‌شوند که بسته به کاربرد مورد نظر خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت روز شیلنگ آب معمولی و محاسبه بودجه مورد نیاز برای خرید آن، می‌توانید به سایت تهرانی مارکت مراجعه کرده و قیمت انواع شیلنگ‌ها را بررسی کنید. در صورتی که در مورد انتخاب شیلنگ مناسب دچار تردید هستید، کارشناسان فروش ما در خدمت شما هستند؛ تنها کافیست با شماره درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *