خواص فیروزه برای زنان

سنگ فیروزه مجله چیتا

سنگ فیروزه یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سنگ‌های قیمتی است که برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است. سنگ فیروزه بیشتر برای خواص معنوی و درمانی خود شناخته شده و شکل زیبای آن، محبوبیت بیشتری برای این سنگ به ارمغان آورد. سنگ فیروزه با رنگ آبی-سبز شگفت انگیز خود، به دارنده آن ثروت و آرامش هدیه می‌دهد. مردم باستان به قدرت شدید سنگ فیروزه برای محافظت از جان، آرامش درونی و ارتباط آن با عشق پایدار اعتقاد داشتند.

خواص فیروزه برای خانم ها

خرید فیروزه برای بانوانفیروزه برای سلامتی فیزیکی ما خوب است زیرا فیروزه یک سنگ بسیار قدرتمند است که سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و به ما کمک می‌کند تا با عفونت های ویروسی و بیماری ها مبارزه کنیم. سنگ فیروزه‌ باعث می‌شود شما در خانه احساس راحتی بیشتری کنید و هر زمان که به آن نزدیک هستید، آرامش خاصی داشته باشید.

در گذشته اعتقادات جالبی در مورد سنگ فیروزه وجود داشت. در آن دوران فیروزه به عنوان سنگ محافظ سوارکاران از آسیب های ناشی از حوادث یا سقوط مورد استفاده قرار می‌گرفت. اعتقاد بر این بود که فیروزه تحت تاثیر شرایط فیزیکی فردی است که آن را می‌پوشد؛ طبق این نظر رنگ سنگ فیروزه به این بستگی داشت که شرایط دارنده آن چگونه است. اگر دارنده سنگ فیروزه غمگین باشد، رنگ سنگ فیروزه تغییر خواهد کرد یا اگر صاحب آن بمیرد، رنگ سنگ فیروزه هم دچار تغییر می‌شد.

بهبود شرایط روحی با کمک سنگ فیروزه

استفاده از سنگ فیروزه باعث ایجاد آرامش درونی و جذب انرژی مثبت می شود. سنگ فیروزه با دفع انرژی منفی و افزایش انرژی مثبت، خلق و خوی بهتری در فرد ایجاد کرده و به مرور زمان باعث تغییرات مثبت در روحیه او می‌گردد. چنانچه از بیماری روحی مانند افسردگی رنج می‌برید، استفاده از سنگ فیروزه برای شما مفید خواهد بود. این سنگ در قالب انگشتر فیروزه، گردنبند فیروزه، دستبند فیروزه و … وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از این جواهرات را تهیه نمایید.

تاثیر فیروزه بر ذهن

همانطور که اشاره شد سنگ فیروزه انرژی‌های مثبت را جذب می‌کند که این کار باعث می‌شود تا در شرایط خاص به درستی فکر کنیم. سنگ فیروزه با افزایش اعتماد بنفس شما را برای برای یک سخنرانی عمومی آماده می‌کند.

تاثیر فیروزه بر بدن

سنگ فیروزه علاوه بر تاثیرات روحی روانی مثبت، دارای خواص درمانی متعددی است که می‌تواند به اکثر مسائل مربوط به بدن کمک کند. اگر شما واقعا به قدرت سنگ‌های قیمتی اعتقاد دارید، سنگ فیروزه می‌تواند درد سر، معده، کلیه، درد زانو یا هر گونه مشکلات خون را برطرف کند یا حداقل درد حاصل از آن‌ها را کاهش دهد.

استفاده از سنگ فیروزه در خانه

قرار دادن فیروزه در داخل خانه می‌تواند اختلافات و مشکلات را از شما دور کرده و از لحاظ مالی به شرایط شما کمک کند. سنگ فیروزه با متعادل کردن انرژی های درونی شما و حس آرامش زیاد، از بروز اختلاف و بحث جلوگیری کرده و باعث می‌شود زندگی سراسر آرامش را تجربه کنید. قرار دادن یک تیکه سنگ فیروزه در اتاق یا پذیرایی توصیه می‌شود زیرا اثرات مثبت زیادی از خود بر جای خواهد گذاشت.

بعضی از مردم دوست دارند هر شب فیروزه را زیر بالش خود قرار دهند تا خواب های خوبی ببینند و هر گونه کابوس و خواب های هراس آور را از خود دور سازند. با کمک سنگ فیروزه می‌توانید نا امیدی را از محیط خانه خود دور سازید.

سنگ فیروزه و چاکرا

اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه به چاکرای گلو کمک می‌کند تا قدرت بیشتری داشته باشد. تقویت این چاکرا سبب افزایش حس خوب، اعتماد به نفس و روحیه بهتر شده و در نتیجه آن قرار گرفتن در جمع‌های شلوغ دیگر هراس آور نخواهد بود. چاکرا گلو مرکز ارتباطات، خلاقیت، آرامش و پیوند معنوی است. اگر چاکرا گلو متعادل نباشد، احساسات منفی افزایش پیدا کرده و درک شما از مسائل مختلف کاهش پیدا می‌کند که با قرار دادن سنگ فیروزه در نزدیکی گلو از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کنید. هم‌چنین استفاده از سنگ فیروزه در نزدیکی گلو، راهی برای بهبود و حفظ سلامت گلو، دهان، دندان و سیستم تنفسی است.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *