چگونه میتوانیم هدایای تبلیغاتی خلاقانه و متمایز انتخاب کنیم؟

چگونه میتوانیم هدایای تبلیغاتی خلاقانه و متمایز انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی یکی از محبوب‌ ترین و سود آورترین استراتژی‌ های برند سازی هستند که توسط کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. با کمک هدایای تبلیغاتی می‌توان افراد بیشتری را با نام برند و خدمات ارائه شده آشنا کرد که نتیجه آن افزایش فروش است. برندهای زیادی از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند و برای متمایز شدن نسبت به سایر برندها، می‌توانید هدایای تبلیغاتی خلاقانه را در نظر بگیرید. این هدایا به حک شدن نام برند در ذهن مخاطب کمک زیادی می‌کنند.

چرا برندها باید از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده کنند؟

کمپین های تبلیغاتی یکی از استراتژی‌ های کلیدی برای ایجاد وفاداری و جذب مشتریان جدید است. در بازاری که به طور فزاینده‌ای اشباع و رقابتی شده است، مهم است بدانید چگونه هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی نسبت به سایر برندها متمایز شوید. هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی، تجزیه و تحلیل گزینه‌های مختلف موجود در بازار بسته به برند، جامعه هدف و قیمت اهمیت زیادی دارد.

شما در قدم اول تعیین می‌کنید که جامعه هدف مورد نظرتان چه کسانی هستند. با تعیین جامعه هدف می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید زیرا هدیه‌ای که برای یک دانش آموز 15 ساله جذاب است متفاوت از هدیه‌ای خواهد بود که به چشم مشتریان بالای 40 سال، کاربردی است. پس ازتعیین جامعه هدف، می‌توانید بسته به بودجه تبلیغاتی خرید خود را انجام دهید و در این مرحله برای اینکه نام برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید، باید به سراغ هدایایی بروید که کمتر برندی به فکر استفاده از آن‌ها بوده است. شما با ارائه یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه مشتریان زیادی را به کسب و کار خود اضافه خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه
هدایای تبلیغاتی خلاقانه

انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه باعث جلب توجه مصرف کنندگان و توجه آن‌ها به برندتان می‌شود. پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی که توسط برندهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خودکار تبلیغاتی، ماگ، تقویم، ست رومیزی، محصولات الکتریکی و … است. اگر قصد دارید کمپین تبلیغاتی بهترین بازده را داشته باشد، می‌توانید از محصولی استفاده کنید که کمتر برندی به آن پرداخت است. ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه نشان می‌دهد که برند شما نسبت به برندهای دیگر متفاوت عمل می‌کند. در این بخش چند هدیه تبلیغاتی خلاقانه را به شما معرفی خواهیم دید تا ذهنیت کلی نسبت به این هدایا پیدا کنید.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و متمایز، ساعت رومیزی است. مشتریان در طول روز برای چک کردن ساعت به این هدیه نیاز پیدا می‌کنند و این کاربرد، موفقیت کمپین تبلیغاتی را تضمین خواهد کرد. ساعت‌های تبلیغاتی می‌توانند بسته به نظر کارفرما سفارشی سازی شوند، این بدان معناست که شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی ساعت چاپ نمایید.

ساعت رومیزی
ساعت رومیزی تبلیغاتی

جا موبایلی چوبی و فلزی تبلیغاتی

با توجه به کاربرد زیاد گوشی همراه در زندگی روزمره، ارائه یک جاموبایلی می‌تواند هدیه‌ای خلاقانه و مفید در نظر گرفته شود. جاموبایلی دائما در معرض دید مشتراین قرار گرفته و نام برند شما را یادآوری خواهد کرد. این محصول در دو نوع چوبی و فلزی موجود داره که هر کدام از آن‌ها جذابیت خاصی دارند. جاموبایلی فضای کافی برای چاپ لوگو، نام برند و شعار تبلیغاتی هم در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید پیام برند را به درستی منتقل کنید.

ست دمنوش و ماگ تبلیغاتی

ست دمنوش و ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای محبوب است که در فصول سرد سال کاربرد بیشتری خواهد داشت. اگر ماگ تبلیغاتی کیفیت خوبی داشته باشد، تا سال‌ها وظیفه تبلیغاتی خود را انجام خواهد داد. با ارائه دمنوش هم به مشتریان نشان می‌دهید که برای سلامت آن‌ها ارزش زیادی قائل هستید.

ماگ تبلیغاتی
ماگ تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی

چنانچه به دنبال هدیه تبلیغاتی خلاقانه ارزان قیمتی هستید، تقویم رومیزی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تقویم با قیمت کمی قابل خریداری بوده و می‌تواند به افراد مختلف کمک کند تا امور روزمره را بر روی آن یادداشت نمایند. قرار دادن یک خودکار تبلیغاتی در کنار این تقویم رومیزی کاربرد آن را دو چندان خواهد ساخت.

ست فیروزه کوب تبلیغاتی

اگر هدف شما تشکر از کارمندان یا مدیران عالی رتبه است، می‌توانید با صرف هزینه بیشتر هدیه‌ای خاص مانند ست فیروزه کوب را تهیه کنید. این ست معمولا شامل گلدان یا ظرف شکلات تزئین شده با سنگ فیروزه می‌شود که زیبایی محیط اطراف خود را دو چندان خواهد ساخت.

اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه و متمایز نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در راسا گیفت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *