هدایای تبلیغاتی کاربردی

هدایای تبلیغاتی

شرکت‌های مختلف به محصولات تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه و محبوبیت بیشتر برند، نیار دارند. ارائه هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی کم هزینه برای جذب مشتریان بیشتر است و امروزه حتی برندهای بزرگ جهانی به این استراتژی بازاریابی متوسل شدند. هدایای تبلیغاتی انتخابی عالی برای کسب و کارهای کوچکی است که تازه راه خود را آغاز کرده و به دنبال جذب بیشتر افراد جامعه هستند.

بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط PPAI، حدود 89٪ از مردم به یاد می‌آورند که هدیه تبلیغاتی را از کدام برند دریافت کرده اند. پس از ارائه هدیه تبلیغاتی حدود 85 درصد از مردم با تبلیغ کننده کار کرده و از خدمات آن‌ها بهره می‌برند. علاوه بر این، 41 درصد از مصرف کنندگان این تحقیق اعلام کرده‌اند که هدیه تبلیغاتی دریافتی را از یک سال تا چهار سال حفظ کرده و این موضوع نشان دهنده تاثیر گذاری بالای هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی چند مورد از هدایای تبلیغاتی کاربردی بپردازیم

ماگ تبلیغاتی

ماگ‌های سفارشی یک هدیه تبلیغاتی محبوب هستند که همیشه مورد استقبال عموم قرار گرفته و از دریافت آن خوشحال می‌شوند. ماگ‌ها و لیوان‌های تبلیغاتی در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را سفارش دهید. ماگ‌های تبلیغاتی برای نوشیدن چای و قهوه در طول روز، ماگ‌های حرارتی برای سلایق خاص، لیوان‌های شیشه‌ای برای نوشیدن چای با دوستان یا همکاران و لیوان های فلزی از جمله محبوب ترین انواع این هدیه تبلیغاتی هستند. ماگ تبلیغاتی سطح وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با کمی صرف وقت برای طراحی، می‌توانید یک ماگ خاص با ظاهری منحصربفرد داشته باشید.

کیف خرید تبلیغاتی

کیف‌های خرید تبلیغاتی در چند سال گذشته جایگاه بسیار خوبی بین مردم باز کرده و امروزه هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این هدیه سازگار با محیط زیست بوده و بهترین گزینه برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی است. چنانچه به محیط زیست اهمیت می‌دهید، انتخاب کیف‌های خرید کتان یا پارچه‌ای می‌تواند از تولید کیسه‌های پلاستیکی بیشتر بکاهد. قیمت کیف خرید تبلیغاتی بسیار مناسب است اما اگر قصد داشتید هدیه تبلیغاتی دیگری به مشتریان خود تقدیم کنید، قرار دادن آن هدیه در داخل کیف خرید، می‌تواند به جذابیت بیشتر هدیه کمک کند زیرا با این کار دو هدیه تبلیغاتی به جامعه هدف خود تقدیم کرده‌اید.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی بین مردم است زیرا این هدیه در طول روز دائما مورد استفاده قرار گرفته و طول عمر بالایی هم دارد. فلش تبلیغاتی دارای ظرفیت، طرح و رنگ‌های بندی‌های زیادی بوده که تمامی این موارد در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. با توجه به محدودیت بودجه شرکت می‌توانید تعدادی از این هدیه تبلیغاتی را تهیه کرده و به افراد جامعه هدیه دهید. فلش تبلیغاتی بین قشر نوجوان و جوان طرفدار زیادی دارد و چنانچه جامعه هدف شما این رنج سنی است، فلش تبلیغاتی بهترین گزینه خواهد بود.

خودکار تبلیغاتی

برخی از هدایای تبلیغاتی گران‌تر و برخی ارزان‌تر هستند اما قیمت تضمین کننده موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی نیست. هدایای مانند خودکار تبلیغاتی با وجود قیمت پایین، بازدهی بسیار بالایی داشته و تا سالیان طولانی می‌توانند به معرفی بیشتر برند شما کمک رسانند. خودکار تبلیغاتی در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود که هر دو نوع دارای تنوع طرحی و رنگی بالایی هستند. در مواردی که قصد تشکر از مدیران یا کارمندان یک مجموعه را دارید، هدیه دادن خودنویس های تبلیغاتی گران قیمت‌تر انتخاب بهتری خواهد بود. خودکارهای تبلیغاتی در طول روز برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در صورت بالا بودن کیفیت بدنه، برای مدت زمان طولانی همراه با مشتریان باقی خواهند ماند.

تقویم تبلیغاتی

برخی از هدایا در ماه‌های خاصی از سال، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و تقویم تبلیغاتی هم جز همین هدایا است. پیش از شروع سال جدید می‌توانید تقویم‌های تبلیغاتی با لوگوی شرکت خود به جامعه هدف خود هدیه دهید تا در طول سال آینده، نام شما دائما جلوی دیدشان باشد. این کار به برند کمک خواهد کرد توسط افراد بیشتری شناخته شده و تعدادی از آن‌ها برای استفاده از خدمات شرکت مراجعه نمایند. تقویم تبلیغاتی می‌تواند به صورت تک برگی، چهار برگی و یا رومیزی طراحی شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *