5 تا از هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان

5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان


5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان

هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان در مدیرگیفت

هر کسب و کاری برای رشد و پیشرفت بیشتر نیاز دارد از روش‌های تبلیغاتی مختلف استفاده نماید. روش‌های تبلیغاتی شامل تبلیغات رادیویی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و … می‌شود. هدایای تبلیغاتی هم یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی بوده که به دلیل بازدهی بسیار بالا توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی به هر وسیله‌ای گفته می‌شود که به صورت رایگان در اختیار افراد جامعه قرار گرفته و بر روی آن لوگوی شرکت حک شده است. استفاده از وسیله‌ای کاربردی در طول روز و در معرض دید قرار گرفتن برند شما باعث می‌شود افراد زیادی خدمات شرکت را شناخته و تعدادی از آن‌ها تبدیل به مشتریان واقعی شما شوند. علاوه بر خود دریافت کنندگان هدیه، اطرافیان آن‌ها هم برند شما را خواهند شناخت. به طور مثال اگر یک ست رومیزی اداری هدیه دهید، هر شخصی که وارد اتاق شود نام برند شما را دیده و ناخوادگاه به خاطر خواهد سپرد. در حقیقت شما با خرید یک هدیه چندین نفر را تحت تاثیر قرار خواهید داد.

برای خرید هدیه تبلیغاتی مخصوص دانشجویان باید نکات مهمی را در نظر بگیرید از جمله کاربردی بودن و کیفیت آن. اگر هدیه تبلیغاتی شما برای مدت زمان طولانی استفاده نشود، کمپین تبلیغاتی شما عملا تاثیری نخواهد داشت زیرا هدیه توسط سایر افراد دیده نمی‌شود. از سمت دیگر چنانچه هدیه تبلیغاتی کیفیت پایینی داشته باشد، در مدت زمان کوتاهی خراب شده و دیگر نمی‌تواند وظیفه تبلیغات خود را به سرانجام برساند.

خرید انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان از مدیرگیفت

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان

برای اینکه بیشترین سود را از کمپین تبلیغاتی خود کسب کنید باید ابتدا جامعه هدف را انتخاب کرده و سپس به دنبال سفارش هدیه تبلیغاتی خود باشید. اگر محصولات و خدمات شما به شکلی است که باید قشر جوان و دانشجو را هدف قرار دهید، در این قسمت بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • کلاسور تبلیغاتی : یکی از پرکاربردترین وسایل در بین دانشجویان، کلاسور است که هدیه دادن آن انتخاب مطمئنی خواهد بود. کلاسورها دارای طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی هستند که بسته به پیام برند و رنگ لوگو می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید. بر روی کلاسور فضای زیادی برای چاپ لوگو و طراحی مرتبط با برند خود خواهید داشت و می‌تواند برای چندین سال مورد استفاده قرار گیرد.
  • خودکار تبلیغاتی : اگر نمی‌توانید بودجه زیادی صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، خودکار بهترین انتخاب خواهد بود. این هدیه با کمترین بودجه قابل خریداری بوده و می‌توان آن را به افراد زیادی تقدیم کرد. خودکار تبلیغاتی در انواع خودکار پلاستیکی و فلزی تولید شده و قیمت خودکار فلزی به دلیل کیفیت بهتر، بیشتر از خودکار دیگر خواهد بود. خودنویس‌های نفیسی هم وجود دارند که با قیمت بالایی به فروش رسیده اما ظاهر بسیار زیبا و بدنه محکمی دارند.
  • فلش تبلیغاتی : اگر می‌توانید هزینه بیشتری صرف خرید هدایای تبلیغاتی کنید، فلش تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی مخصوص دانشجویان است. این هدیه برای ذخیره فایل‌ها استفاده شده و همه دانشجویان از آن استقبال خواهند کرد. فلش‌ها با اندازه‌های مختلفی ساخته شده و طرح بندی متنوعی هم دارند که پس از تعیین بودجه می‌توانید بین گزینه‌های مورد نظر یکی را خریداری کنید.
  • پاور بانک تبلیغاتی : از آنجایی که امروزه همه افراد استفاده زیادی از گوشی همراه کرده و گاهی اوقات شارژ آن در خارج از خانه به اتمام می‌رسد، هدیه دادن یک پاور بانک تبلیغاتی آن‌ها را خوشحال می‌کند. پاوربانک‌ها در صورت داشتن کیفیت مناسب تا چندین سال در کنار دانشجویان باقی مانده و دائما نام برند شما را یادآوری خواهد کرد.
خرید پاوربانک تبلیغاتی از مدیرگیفت
  • ماگ تبلیغاتی : ماگ تبلیغاتی برای نوشیدن انواع چای، قهوه، آبمیوه و .. کاربرد داشته و هم در محیط کار و هم منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماگ‌ها قیمت مناسبی داشته و فضای بسیار زیادی را برای چاپ طرح‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. قرار گرفتن ماگ بر روی میز خانواده و همکاران را نیز با برند شما آشنا می‌سازد.

تنوع هدیه تبلیغاتی مخصوص دانشجویان بسیار بالا بوده و برای اثر بخشی بهتر باید بهترین هدیه را با توجه به بودجه شرکت خریداری نمایید. چنانچه برای خرید هدیه و سفارش آن نیاز به مشاوره دارید کارشناسان ما در مجموعه مدیرگیفت به شما در این راه کمک خواهند کرد. می‌توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس گرفته و با ارائه توضیحات لازم در مورد جامعه هدف و بودجه شرکت، انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *