معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان

معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان

از لباس‌های تبلیغاتی گرفته تا چتر‌های مختلف، همه ما با وسایل تبلیغاتی روزمره آشنا هستیم. مطالعات مختلفی بر روی اثر هدایای تبلیغاتی انجام گرفته است که نشان می‌دهند این هدایا می‌توانند تاثیر فوق العاده در محبوبیت برند شما داشته باشند. بسیاری از کسب و کارهای موفق این روش را برای تبلیغ برند خود اتخاذ کرده‌اند؛ در نتیجه مخاطبان یک هدیه رایگان دریافت کرده و از سمت دیگر شرکت‌ها از پرداخت مقادیر هنگفت تبلیغات جلوگیری می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هدایای تبلیغاتی بپردازیم که با بودجه محدود هم می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

خودکار تبلیغاتی

همانطور که در اطراف خود مشاهده می‌کنید، خودکارها روشی بسیار محبوب برای تبلیغ برندها هستند. چند دلیل وجود دارد که چرا خودکار تبلیغاتی توسط برندهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک مطالعه در سال 2019 در مورد محصولات تبلیغاتی نشان داد که تقریباً 90 درصد از جامعه آماری مورد بررسی دارای خودکاری هستند که روی آن لوگو وجود دارد. مصرف کنندگان تمایل دارند خودکارها را پس از دریافت به طور متوسط ​​9 ماه نگه دارند این بدان معناست که خودکار برای ماه‌ها به تبلیغ برند شما خواهد پرداخت.خودکارهای تبلیغاتی دارای مدل‌های مختلفی بوده و بسته به بودجه شرکت می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

کیف تبلیغاتی

مهم نیست که جامعه چقدر پیشرفته می‌شود، همیشه وسایلی وجود خواهد داشت که نیاز به جابجایی دارند و باید آن‌ها از محل کار یا دانشگاه به خانه ببرید. این واقعیت کیف‌های تبلیغاتی را به یک هدیه تبلیغاتی عالی و ارزان برای هر برندی تبدیل می‌کند. در واقع، مشتریان بالقوه شما به چیزی برای حمل وسایل خود نیاز  دارند و چه بهتر که این کیف را از سمت شما هدیه بگیرند. فضای خالی زیاد یک کیف تبلیغاتی مکان مناسبی برای نمایش پیام برند شما است. مصرف کنندگان به طور متوسط ​​کیف‌ها را به مدت 11 ماه نگهداری می‌کنند و این رقم نشان می‌دهد مانند خودکارهای تبلیغاتی در طولانی مدت معرف برند شما خواهند بود.

 هدایای تبلیغاتی ارزان

تقویم تبلیغاتی

تقویم های رومیزی یکی از بهترین هدایای است که می‌توانید به افراد مختلفی هدیه دهید. تقویم چیزی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند و معمولا آن را بر روی میز کار، روی داشبورد ماشین، روی یخچال یا … قرار می‌دهند. تقویم‌ها برای یک سال کامل کنار مشتریان شما باقی می‌مانند و اگر سعی کنید از بهترین کیفیت ممکن برای تقویم‌ها استفاده نمایید؛ در 12 ماه در محیط زندگی افراد به تبلیغ برندتان خواهد پرداخت.

ماگ و لیوان تبلیغاتی

ماگ و لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و مورد علاقه مردم است، به طوری که 88 درصد از خانواده‌ها حداقل یک قطعه ظروف نوشیدنی تبلیغاتی دارند. به طور متوسط، ماگ و لیوان تبلیغاتی برای یک سال کامل نگهداری می‌شوند. اگر به دنبال هدایای ارزان هستید، لیوان تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود اما اگر به دنبال هدیه خاصی هستید که برای ماه‌ها و یا حتی سال‌ها به تبلیغ برند بپردازد، از ماگ‌ها استفاده کنید. سطح ماگ به شما اجازه خواهد داد هر گونه طرح خلاقانه‌ای را بر روی آن چاپ کرده و به مشتریان هدیه دهید.

کیف محافظ گوشی‌های همراه

تلفن‌های همراه وسایل پرکاربردی هستند که علاوه بر تماس‌های تلفنی به ما امکان بازی، تماشای ویدیو، گشت گذار در اینترنت و … را می‌دهند. از آنجایی که گوشی همراه همیشه در کنار افراد است، چه هدیه‌ای می‌تواند بهتر از کیف محافظی باشد که کارت‌های شما را نگهداری می‌کند؟ این کیف در اندازه مناسب برای نگهداری کارت‌های اعتباری، گواهینامه رانندگی یا کارت های بیمه شما طراحی شده است و می‌تواند مانع از حمل کیف بزرگ‌تر شود. این کیف‌ها با رنگ‌ بندی‌های مختلفی روانه بازار شده و یک انتخاب عالی برای تبلیغات هر برندی به شمار می رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *