هدایای تبلیغاتی مذهبی


یکی از روش‌هایی که می‌تواند به معرفی بیشتر کسب و کار شما بپردازد، ارائه هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی خود دارای انواع مختلفی بوده و بسته به زمان کمپین تبلیغاتی و جامعه هدف می‌تواند از هدایای تبلیغاتی مذهبی استفاده کرد تا تاثیر بیشتری داشته باشد. در تقویم ایران مناسبت‌های مذهبی زیادی مانند ماه محرم، ماه صفر، عید سعید غدیر خم، نیمه شعبان و … وجود دارند که می‌توانید از این روزهای خاص برای هدیه دادن استفاده کنید.

معرفی هدایای تبلیغاتی مذهبی

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی محدودیت خاصی ندارید و بسته به بودجه شرکت و نظر خود می‌توانید یک هدیه را انتخاب نمایید اما ما در این بخش به معرفی محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مذهبی خواهیم پرداخت تا بتوانید یک ذهنیت کلی نسبت به آن‌ها پیدا کنید.

· قرآن تبلیغاتی: کتاب مقدس دین اسلام می‌تواند یک هدیه عالی برای کسب و کار شما باشد. قرآن‌ها دارای تنوع طرح و اندازه‌ای مختلفی بوده و جز محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مذهبی طبقه بندی می‌شوند. معمولا قرآن تبلیغاتی با بسته بندی خاصی ارائه شده که می‌تواند به جذابیت هدیه تبلیغاتی شما بیافزاید. از آنجایی که قرآن برای مدت زمان طولانی کنار مشتریان شما باقی می‌ماند، می‌تواند در کنار بار معنوی که دارد تبلیغات برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

· تابلوهای فیروزه کوب با متون مذهبی تبلیغاتی: یکی از زیباترین سنگ‌های تزئینی ایران، سنگ فیروزه است که از دل معادن نیشابور استخراج می‌گردد. از سنگ فیروزه برای تزئین جواهرات استفاده می‌کنند اما خرده ریزه‌های آن برای فیروزه کوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فیروزه کوبی سطح تابلو فیروزه یا گلدان را صیقل داده و با کمک سنگ‌های فیروزه یک طرح برای آن در نظر می‌گیرند. تابلوهای فیروزه کوب معمولا دارای طرح‌های مذهبی بوده و می‌تواند برای افراد زیادی جذاب باشد. با هدیه دادن تابلو فیروزه کوب مذهبی به مخاطبان خود کمک خواهید کرد تا انرژی‌های منفی را از خود دور کرده و افکار مثبت را در محیط کار یا منزل خود منتشر سازند.

· لوازم التحریر و اداری تبلیغاتی : اگر هزینه خرید تابلو تبلیغاتی فیروزه کوب یا قرآن برای کسب وکار شما زیاد است، می‌توانید از هدایای ارزان قیمت‌تری مانند لوازم التحریری تبلیغاتی استفاده کنید. لوازم التحریر و اداری می‌تواند شامل دفترچه یادداشت، خودکار تبلیغاتی، سررسید و … باشد که با توجه به مناسبت مذهبی، بر روی آن‌ها طرحی دلخواه خود را چاپ نمایید. در گوشه‌ای از این هدیه هم لوگوی برند خود را حک می‌کنید تا افراد با دیدن هدیه تبلیغاتی برند شما را به خاطر آورند.

مطالعه بیشتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *