روش های شستن سیخ های کباب با سیخ شور

سیخ شور صنعتی زاگرس

در سالن‌های غذا خوری و رستوران‌های بزرگ به تجهیزات خاصی لازم است تا با کمک آن‌ها بتوان به تمام امورات آشپزخانه سرعت بخشید. به طور مثال باید دستگاهی باشد که بتوان با آن حجم زیادی از ظروف و سیخ ها را شست و شو داده و خشک کرد. دستگاه سیخ شور صنعتی جز تجهیزات ضروری برای رستوران‌هایی است که در منوی خود کباب و جوجه سرو می‌کنند. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در مورد سیخ شور خواهیم داد.

سیخ‌های کباب را چطور بشوییم؟

اگر سیخ‌های کباب یک رستوران توسط نیروی انسانی شسته شود، وقت زیادی گرفته شده و احتمال باقی ماندن اثار غذا هم وجود دارد. از آنجایی که با خشک شدن گوشت تمیز کردن این سیخ‌ها سخت‌تر می‌شوند، طبیعی است که وقت بیشتری از نیروی انسانی هم بگیرد. برای برطرف کردن این مشکل دستگاه‌های تحت عنوان سیخ شور طراحی و ساخته شدند که در هر چرخه می‌توان حجم زیادی از سیخ‌های کثیف را تمیز کرد.

با اضافه کردن سیخ شور به آشپزخانه در وقت صرفه جویی کرده و سرعت تمیز کردن را نیز افزایش می‌دهید. این موضوع رضایت کارکنان و مشتریان شما را هم در پی خواهد داشت زیرا نیازی نیست زمان زیادی را منتظر بمانند. این دستگاه باعث ایجاد خراشیدگی بر روی بدنه سیخ‌ها نشده و در تمیزترین حالت ممکن، آن‌ها را تحویل کارفرما می‌دهد.

عمده کاربرد دستگاه سیخ شور عبارت است از:

  • فست فودها
  • رستوران‌ها
  •  هتل‌ها
  • کترینگ‌ها
  • غذاخوری‌های بزرگ
  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • بیمارستان‌ها
  • دانشگاه‌ها
  • مراکز تهیه غذا
  • تالارهای پذیرایی
  • بوفه

انواع دستگاه سیخ شور

دستگاه سیخ شور در دو مدل مختلف تولید می‌شود که کارفرما بسته به شرایط آشپزخانه می‌تواند بهترین گزینه را خریداری کند.تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در از طریق سایت زاگرس میتوانید تهیه کنید.

دستگاه شیخ شور صنعتی
  • معرفی ماشین سیخ شور اتوماتیک

یکی از بهترین تجهیزات برای آشپزخانه‌های صنعتی، ماشین سیخ شور اتوماتیک است که برای شستن سیخ‌ها نیاز به دخالت نیروی انسانی نداشته و کل عملیات را به صورت خودکار انجام می‌دهد. پس از پایان شست و شو، با کمک شیر تخلیه قرار گرفته در دستگاه آب‌های کثیف را خارج کرده و آماده چرخه بعدی می‌شود. به طور متوسط می‌تواند 300 سیخ را در 20 دقیقه شسته و نسبت به شست و شوی دستی باعث صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد.

برای اینکه ماشین سیخ شوی اتوماتیک طول عمر بیشتری داشته باشد، بدنه بیرونی آن را از جنس فولاد ضد زنگ می‌سازند تا در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد. برای جلوگیری از آلودگی صوتی هم یک عایق در داخل دستگاه قرار گرفته است تا هنگام شست و شو، صدای اضافه‌ای تولید نکند. پس از اتمام چرخه شست و شو خود دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد و اگر نیروی انسانی حضور نداشته باشد، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد. از سطح رویی ماشین سیخ شور اتوماتیک هم می‌توان به عنوان یک میز کار استفاده کرد.

  • معرفی ماشین سیخ شور حلزونی

نوع دیگر دستگاه سیخ شور صنعتی، دستگاه حلزونی است که سیخ‌ها در آن به صورت دورانی تمیز شده و سرعت قابل قبولی هم دارد. مصرف آب در این مدل بسیار پایین بوده و فضای کمتری هم برای نصب نیاز دارد که این موضوع آن را بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های کوچک می‌کند. در زیر ماشین سیخ شوی حلزونی چهار چرخ نصب شده است که در صورت نیاز با باز کردن قفل چرخ‌ها می‌توان دستگاه را به راحتی در داخل رستوران حرکت داده و جای آن را عوض کرد.

سیخ شور صنعتی

خرید دستگاه سیخ شور

شرکت زاگرس با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم آشپزخانه، دارای تیمی مجرب است که بسته به نیاز آشپزخانه‌های صنعتی، دستگاه‌های مورد نیاز آن‌ها را تولید می‌کند. در صورت نیاز به دستگاه‌های صنعتی مانند سیخ شور، می‌توانید جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود. با کمک … بهترین تجربه خرید را خواهید داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *